Kompletní služby v oblasti tiskových řešení a servisu.
Porucha tiskárny? Došel toner nebo tiskárna špiní? Ozvěte se nám..
FAQ - nejčastěji kladené otázky
Bohužel ne. Vzhledem k ceně inkoustových tiskáren se většinou tyto opravy nevyplatí a z toho důvodu je ani neděláme.
Opravujeme laserové tiskárny a multifunkce téměř všech značek jako jsou zn: Kyocera, OKI, Brother, Samsung, Ricoh, Develop, Sharp, Triumph Adler, Olivetti, Develop a další.
Pouze po předchozí telefonické domluvě. Ale jednodušší je tiskárnu vyzvednou u vás a tak vám ji zase vrátíme. Případně provedeme servis rovnou u vás na místě. Většinu času trávíme na výjezdech k zákazníkům.
Rozhodně ne. K servisu stačí pouze zařízení bez napájecího a datového kabelu.
V případech, kdy je v tiskárně potřeby výměna náhradních dílů nebo opotřebovaných spotřebních dílů, zákazník dostane předběžnou cenovou nabídku k odsouhlasení. Pokud je cena neakceptovatelná vzhledem ke stáří, povaze a účelů zařízení, tak se platí pouze diagnostika závady ve výší 300 Kč.
Pro správnou identifikaci závady je potřeba zjistit, kde se papír zasekne. Zda je to při podání, tzn. papír do tiskárny ani nenajede nebo zda je to v průběhu průchodu papíru tiskárnou. V případech, kdy papír do tiskárny ani nenajede se jedná o vadu podávání papíru a kromě podávacích koleček se může jednat o mechanickou závadu nebo cizí předmět.
Je nutné zkontrolovat, zda se z tonerové kazety nesype toner. Typicky u alternativních tonerů k tomu může docházet. Nejlepší je pak zaslat sken nebo fotku závady na náš email.
Pokud zařízení neskenuje, tak musíte ověřit správnost nastavení. Při skenování do emailu je potřeba ověřit zda je zařízení správně nastaveno. Zejména pak DNS, SMTP server a ověření (pokud je vyžadováno).
Nutné ověřit, zda je složka v PC (serveru) správně nastavená pro zápis dat. Sdílená v sítí a zda vyžaduje ověření uživatelé.
Tyto zvuky může v tiskárně vydávat jakákoliv mechanická část, která se otáčí. Tyto zvuky mohou vydávat i tonery, zvláště pokud se jedná o nekvalitní alternativu.
Pokud se ptáte, zda přijdete o záruku na zařízení výrobce při používání neoriginálních toneru, tak ne. Výrobce však může odmítnout opravu částí tiskárny, kde je vada způsobená neoriginálním tonerem. Typicky vývojnice, optické válce, přenosové pásy apod.